فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

**في انتظار معرفه الحقيقيه....... 416132450
فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

**في انتظار معرفه الحقيقيه....... 416132450
فضفضه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فضفضه موقع عربى متكامل

البوابةالرئيسيةدردشة الاعضاءأحدث الصورالتسجيلدخولطرائف فضفضه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الموت بطعم التفاح الاخضر
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالإثنين 26 أكتوبر - 7:24 من طرف Admin

» لماذا تطلب المراه المساوه
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالثلاثاء 20 أكتوبر - 8:17 من طرف Admin

» لماذ المرأه الموظفه
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:23 من طرف Admin

» قناتي علي اليوتيوب
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:09 من طرف Admin

» دردشه الاعضاء
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 7:46 من طرف Admin

» لعبه كلمه السر
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالسبت 8 أبريل - 5:45 من طرف Admin

» الكاتبه فريده الشوباشي خير دليل علي ان المرأه لا تصاح ان تنال حريتها
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر - 3:19 من طرف Admin

» قانون الخدمه المدنيه الجديد بعد اقرار مجلس النواب
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالجمعة 7 أكتوبر - 20:34 من طرف Admin

» اهم اسباب غرق مركب رشيد شباب عاطل ونساء موظفات
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر - 4:14 من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سمر - 8530
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Vote_rcap**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Voting_bar**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Vote_lcap 
ابو حنفى - 5968
**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Vote_rcap**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Voting_bar**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Vote_lcap 
جنه - 5171
gana - 4139
نورا - 3362
renaad - 2830
ايناس - 2451
البحارمندي - 2113
نيرفين - 1964
Admin - 1869
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 22 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 22 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1612 بتاريخ الأربعاء 13 أكتوبر - 16:40
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

**في انتظار معرفه الحقيقيه.......

رحمه
نيرفين
هدي
لوسى
ملك
Admin
روني
gana
12 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
gana
الاداري المثالي
الاداري المثالي
gana

15
انثى عدد الرسائل : 4139
تاريخ الميلاد : 01/01/1985

بطاقة الشخصية
الشعراء:

**في انتظار معرفه الحقيقيه....... Empty
مُساهمةموضوع: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالثلاثاء 21 أكتوبر - 14:38

**ما كنتش احب اني اكتب في هذا القسم اطلاقا ولكني اضطررت لذك .....
**طبعا المفروض ان كل أعضاء المنتدي علي مستوي المسؤليه وان كلما زادت هذه المسئوليه عليهم ازاددوا أمانه .....
**ويؤسفني اني أقدم هذه الشكوي للأدمن ,,, التي أطالبه فيها بسرعه النظر فيها لاني تعرضت لموقف غريب من قبل أحد الاعضاء .....
**انا تم التلاعب بالباس ورد بتاعي أكتر من مره وتم تغييره من قبل أحد المشرفين وطبعا وجود مشرف غير أمين علي ما تم ائتمانه عليه وغير جدير بثقتنا فيه لا يعيب باقي المشرفين اللي بحترمهم جدا وبقدر مجهودهم الكبير ....
**بس ما ينفعش يكون وسط هؤلاء المشرفين المحترمين من يخون الامانه....
**والموضوع لم ينتهي عند التلاعب بالباس ورد لان ذلك تم منذ فتره واستطاعت اعادته دون الاضطرار الي الشكوي...
**لكن للاسف الشديد أن هذا العضو الذي لايستحق ان يتواجد بيننا قام بحذف بعض رسائلي الخاصه الهامه جدا جدا.....
**اتمني من الادمن ومن المشرفين الذين احترمهم جدا مساعده الادمن في كشف من قام بذلك والغاءعضويته فورا.........
**وارجو ان يتم كشف هذا العضو بسرعه حتي استطيع الاطمنئان الي انه لن يستطيع احد التدخل فيما يخصني .....
روني
عميد
عميد
روني

انثى عدد الرسائل : 370

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالثلاثاء 21 أكتوبر - 16:45

اية ده بجد حاجة تزعل جدا وسورى ليكى ياجنا
انا مش عارفه ازاى يحصل كده ومين يقدر يعمل ده وليه يتدخل فى خصوصيات حد بالشكل ده
داكل واحد بيعمل الباس ورد رقم خاص بيه وانا كده لازم اغير الباس ورد بتاعتى لان ده رقم منفعش حد يعرفه وكمان يمسح راسايلك ده جرئ اوى
وياريت الادمن يتدخل بسرعه علشان نعرف مين اللى عمل كده لانه ما ينفعش يكون بينا حد بالأخلاق دي Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1869

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 7:59

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بدايه احب ان اعرفك يا جنا انا المشرفين جميعا علي مستوي الامانه وهم اهلا لها لاني انتقي الافضل دائما وكل الاعضاء الموجودين يصلحو لالاشراف لامانتهم وعطائهم الدائم 0
ثانيا بالنسبه لما حدث ليس للمشرفين يدا فيه لانهم ليس لديهم الصلاحيه التي تجعلهم يدخلون علي الباسورد ويقومو بتغيره 0
وما حدث قد يكون خطاء في ادخالك للباسورد وهذا يحدث دائما 0
https://hatem.123.st
ملك
عضو نادي الالف
عضو نادي الالف
ملك

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 21:08

انا مش عارفه اقول ايه بعد كلام الادمن بس مش معقوله يا حاتم كل مره بتدخل الباس ورد غلط ومش معقوله الباس ورد اتغير من نفسه وتقولى برضه غلط ومش معقوله كمان الرسايل بتاعتها تتمسح وتقول ممكن تكون غلطت ومسحتهم ليه هى بتمشى وهى نايمه ومش بتاخد بالها من تصرفاتها
دا مش كلام يا ادمن والمفروض يوضع حد للمسأله دى لانها حصلت فعلا والمفروض يكون فى امانه اكتر من كده فى المنتدى
لوسى
رائد
رائد
لوسى

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 22:06

عندك حق جناا فى شكوتك ده اكيد
مقلب معمول فيكى ومفيش غير واحد
بس ممكن يعمل كدة وده راى
وانا بشك فيه

ممكن يكون حسام
هدي
الموضوع المميز
الموضوع المميز
هدي

3
انثى عدد الرسائل : 1726
تاريخ الميلاد : 14/12/1982

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 22:40

كلامك غريب اوي يا ملك لما المشرفين ما ينفعوش يدخلو اصلا علي الباسورد بتاعك زي ما قال الادمن
يبقي اكيد في هكر زي ما حصل في المنتدي قبل كده وموا ضيع كتير اتحذفت 0
نيرفين
سفير ثاني
سفير ثاني
نيرفين

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 23:05

بسم الله الرحمن الرحيم(يا ايها الذين امنوا اذا جائكم فاسق بنبأ فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على مافعلتم نادمين) صدق الله العظيم..
جنا ليكى منى كل الاحترام طبعا بس قبل ما اتكلم عاوزه اوضحلك معنى فاسق علشان مش تفهمينى غلط...
فاسق جائت من الفسق وهو التسرع بالحكم على شئ واتهام اخرين قبل التبين منه.....
لوسى ...جنا عرضت شكوتها وطلبت المساعده هى كده اتت بنبأ انتى اتحققتى منه قبل ما تشكى فى حد وكمان تجهرى بشكك ده ؟؟!! ده ظلم يا لوسى احنا كلنا واحد وكلنا محترمين واللى انتى شكيتى فيه ده انسان من افضل الأعضاء ادب والتزام اخلاقى ودينى ومن اكتر الاعضاء خوف وحرص على المنتدى واعضائه وهو برضه من مؤسسين المنتدى يعنى مش هيدخل بسوء او اذى يهد بيه اللى ساعد فى بنائه وانتم كلكم عارفين امانته وحفاظه على المنتدى علشان كده الأدمن جعله المشرف العام ...وهو طبعا بعيد كل البعد عن مجرد ان حد يفكرفيه سرا مش جهرا !!!
جنا ..انتى من حقك تشكى طبعا لأن اللى حصل ده شئ غبى ..لكن لازم تعرفى اننا كمشرفين مالناش اى حق فى معرفه الباسورد لاى عضو ولا معرفه اى شئ يخصه ..المشرف دوره فى الموضوعات بس حذف او تعديل او نقل اكتر من كده مالناش سلطه....انتى ظلمتينا لأنك خصتينا بالأتهام لكن انتى انسانه من زوقك واحترامك وادبك محدش ممكن يزعل منك ابداااا انتى عارفه نى بحبك جدا وكلنا بنحبك لأننا اخوات واصدقاء..
اعتقد ان اللى عمل كده زى ماقلتلك حاجه من اتنين يا حد عارف الباسورد بتاعك وحب يشغلك شويه....
يا اما فى حاجه اسمها برامج اختراق يعنى حد ممكن يدخل على جهاز اى حد يعرف كل اللى عليه ويتحكم فى الجهاز كأنه قاعد ادام جهازه...لكن انتى اقدم منى فى المنتدى وعارفه ان مش ممكن حد فينا يعمل كده ابدااااااااا
ورأى انك متشغليش بالك اكتر من كده ولا تضايقى نفسك وغيرى الباسورد بتاعك ....ومعلش مشاكل النت كتير ومتنوعه مش فاكره لما دخلنا المنتدى ولقينا موضوعات لينا محذوفه ساعتها برضه لقيت رسايل عندى محذوفه
وكان فيه عطل عام حصل فى المنتدى ...ياريت متضايقيش نفسك مفيش حاجه تستاهل صدقينى.
رحمه
افضل عميل السري
افضل عميل السري
رحمه

3
انثى عدد الرسائل : 788

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 23:16

كلامك صح يا نرفين وما يصحش نتهم بعض بالطريقه ديه وده اسلوب غير متحضر بالمره لاني انا دخلت المنتدي ولقيت حب والفه بين الاعضاء واحترامهم لبعض لكن لما شفت الموضوع ده اضايقت
ولازم الادمن ياخد موقف من لوسي علشان ما تتهمش حد من غير ما تعرف لانها بالشكل ده جرحته
طارق مغيث
ملازم اول
ملازم اول

مُساهمةموضوع: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالأربعاء 22 أكتوبر - 23:45

ليس منا من يقبل ان يفشى له سر
وفى الحقيقه يا جنا ان مقدر ثورتك وغضبك
بس جنا انا ملاحظ كثرة المشاكل والتداخل بين الاعضاء
مش عايز اقول احنا بننحدر فى اتجاه مش كويس وعواقبه مش كويسه
بس اللى هقدر اقوله ان حاتم حسم المشكله وانهاها تماما لانه اعلم بكيفيات وطرق الدخول للمنتدى
يجب ان نستفتى اهل العلم ان كنا لا نعلم
وانا فى كامل اقتناعى بكلام حاتم ومن المفروض ان يكون الموضوع منتهى
نورا
عضوه مجلس اداره
نورا

16
انثى عدد الرسائل : 3362

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالخميس 23 أكتوبر - 2:14

الحقيقه انا طبعا شايفه ان جنا معاها كل الحق
انها تتقدم بشكوى خصوصا انها بتقول
ان الموضوع اتكرر اكتر من مره
ولكن انا عايزه اعرف بس ليه يا جنا
حددتى المشرفين مع ان مفيش مشرف
ممكن يقدر يعرف الباس ورد بتاع اى عضو
وطبعا مش ممكن يقدر يغيره
طبعا انتى عارفه يا جنا انى بعزك وانك غاليه عندى بجد
لانك عاقله ومحترمه ودبما كلامك فى محله
ولكن تركيزك على المشرفين
ده بيحطنا كلنا فى موقف اتهام
وادى اول الغيث الاخت لوسى انا مش فاهمه
بصراحه بتتهم حسام على اى اساس
رغم ان كلنا طبعا عارفين اخلاقه واظن انه
حتى لو ممكن يتحكم فى الباس ورد بتاع اى عضو
مش هايستفيد حاجه من تغيره
لكن كده اصبح كل المشرفين عرضه للتخمين والتكهنات
انا عن نفسى شايفه ان لوسى كان لازم توضح
هى اتهمت حسام على اى اساس
وحسام قبل ما يكون عضو محترم جدا
هو احد المشرفين اللى انا واحده منهم و
مش معقول بقى كل يوم
نلاقى عضو داخل يخمن
مشرف بأسمه من غير اى دليل
حسام
عضو بلاتيني
عضو بلاتيني
حسام

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالخميس 23 أكتوبر - 3:14

مش عارف ارد اقول ايه ...... بصراحة ..........لو جنا بتشك فى بعد كلام لوسى تقول؟؟؟؟
انا محتاج توضيح من العضوة لوسى
عاوز اعرف هى تقصد ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا مش فاهم حاجة

انا فى انتظار توضيحك لوسى

وارجو اهتمام جنا .... عاوز اعرف ايه رايها فى كلام الادمن خصوصا وانه عارف ان كل المشرفين بما فيهم انا ملناش اى قدرة او اختصاص بتغير باسورد اى عضو من الاعضاء وملناش صلاحية بحاجة زى كدة

والغريب جنا ان حتى الادمن نفسه ما يقدرش يعرف باسورد اى عضو من الاعضاء لكن فقط يقدر يغيره

وما يقدرش يرجعه زى ما كان لانه ما يقدر ش يعرف اصلا الباسور كان عبارة عن ايه

موضوعك غاية فى الغرابة جنا ..... ليه معنى واحد ان شخص ما على معرفة جيدة بكى ويعرف الباسورد بتاعك

قام بتغيره لشىء فى نفسه ثم قام با عادته كما كان.... والا ما تفسيرك اذا فعلا قام شخص غريب عنك بسرقة الباسورد ان يكون لديه القدرة على اعادته الى اصله دون ان يكون على معرفة جيدة ووثيقة معكى ......

وشكرا لكل اصدقا ئى بالمنتدى الذين قامو بالرد والتعقيب على شكوك العضوة لوسى
gana
الاداري المثالي
الاداري المثالي
gana

15
انثى عدد الرسائل : 4139
تاريخ الميلاد : 01/01/1985

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالخميس 23 أكتوبر - 4:28

**أسفه جدا جدا ليك حسام وطبعا انا استحاله أفكر مجرد تفكير انك ممكن تعمل كده .....
**واسفه لكل المشرفين بس طبعا انا ما أقصدش اي اتهام ليهم ,انا بس كنت عايزه توضيح للي حصل لي...
**وطالما الادمن انهي الموضوع فانا مش هينفع اتكلم فيه تاني لاني بحترم رأي الادمن جدا واتمني ان كل الاعضاء ينسوا الموضوع ده.....
**انا بجد حسام مش عارفه اعتذرلك ازاي علي هذا الموقف وطبعا انا متأكده انك محترم جدا وأخلاقك عاليه وبعيد عن أي موضع شبه .....
حسام
عضو بلاتيني
عضو بلاتيني
حسام

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالخميس 23 أكتوبر - 4:36

شكرااااااااااااااااااااااا جنااااااااااااا على اهتمامك وردك

ولا داعى للاعتذار

وارجو ان تكون انتهت اسباب الشكوى

وبشكر نرفين ونورا ورحمة وطارق وهدى على اهتمامهم

وارجو من لوسى التوضيح
لوسى
رائد
رائد
لوسى

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالجمعة 24 أكتوبر - 23:49

اسفة بجد حسام انا عارفة انك لايمكن تعمل كدة او اى حد من الاعضاء او من المشرفين لكن جنا اتهمت وحددت انه واحد من المشرفين وحبيت انى اخلى الناس تهتم بالمشكلة فقلت انى بشك فى حسام عشان عارفة انك مش هتزعل اوى او هتاخد على خاطرك منى لانك انسان متسامح

والحمد لله ان المشكلة خلص وانتهت وده كان بسبب كلامى وبفضل اعضائ المنتدى لما شافو كلامى تتدخلو ودافعو عنك

انا اسفة بجد
كان قصدى خير
سهر الليالي
لواء
لواء
سهر الليالي

3
انثى عدد الرسائل : 1114
تاريخ الميلاد : 24/07/1991

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالسبت 25 أكتوبر - 0:05

شكرااااااااااااااا لو سى على توضيحك والحمد لله ان المشكلة انتهت على خير

متزعلش حسام لوسى فعلا كلامها كان سبب كبير فى حل المشكلة
حسام
عضو بلاتيني
عضو بلاتيني
حسام

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالسبت 25 أكتوبر - 1:47

شكرا لوسى على التوضيح
سهر الليالي
لواء
لواء
سهر الليالي

3
انثى عدد الرسائل : 1114
تاريخ الميلاد : 24/07/1991

مُساهمةموضوع: رد: **في انتظار معرفه الحقيقيه.......   **في انتظار معرفه الحقيقيه....... Icon_minitimeالسبت 25 أكتوبر - 2:08

اتمنى حسام متزعلش من لوسى لانها تقصد خير

**في انتظار معرفه الحقيقيه.......
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» معرفه شخصيتك من خلال اسمك المستعار؟
» اسماء الفناين الحقيقيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» عقوبات تصل إلى الإعدامفي انتظار مبارك ورموز نظامه
» حصري انقسامات جماعة الاخوان المسلمين بمصر في انتظار المرشد الجديد..
» قصه احمد الريان الحقيقيه ومقارنتها بمسلسل الريان