فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 416132450
فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 416132450
فضفضه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فضفضه موقع عربى متكامل

البوابةالرئيسيةدردشة الاعضاءأحدث الصورالتسجيلدخولطرائف فضفضه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الموت بطعم التفاح الاخضر
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 26 أكتوبر - 7:24 من طرف Admin

» لماذا تطلب المراه المساوه
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 20 أكتوبر - 8:17 من طرف Admin

» لماذ المرأه الموظفه
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:23 من طرف Admin

» قناتي علي اليوتيوب
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:09 من طرف Admin

» دردشه الاعضاء
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 7:46 من طرف Admin

» لعبه كلمه السر
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 8 أبريل - 5:45 من طرف Admin

» الكاتبه فريده الشوباشي خير دليل علي ان المرأه لا تصاح ان تنال حريتها
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر - 3:19 من طرف Admin

» قانون الخدمه المدنيه الجديد بعد اقرار مجلس النواب
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 7 أكتوبر - 20:34 من طرف Admin

» اهم اسباب غرق مركب رشيد شباب عاطل ونساء موظفات
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر - 4:14 من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سمر - 8530
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Vote_rcapمسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Voting_barمسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Vote_lcap 
ابو حنفى - 5968
مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Vote_rcapمسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Voting_barمسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Vote_lcap 
جنه - 5171
gana - 4139
نورا - 3362
renaad - 2830
ايناس - 2451
البحارمندي - 2113
نيرفين - 1964
Admin - 1869
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1612 بتاريخ الأربعاء 13 أكتوبر - 16:40
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

مسابقه من انا 5( العميل نرفين)

حسام
نورا
مازن
رنا
جنه
القطه باتي
نيرفين
عبد الرحمن
من انا
Admin
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1869

مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 16 أغسطس - 2:22

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

يللي ياشباب هانبتدي اللعبه من جديد بس عايز مشاركه اكتر من كل الاعضااااااااء عايز اسئله جامده
العميل السري المره ديه هايكون صعب شويه همتكم معانا بالتوفيق لكل الاعضاءخلي بالكم معاكم اسبوع من النهارده000000 جو

عدل سابقا من قبل Admin في السبت 1 نوفمبر - 8:52 عدل 1 مرات
https://hatem.123.st

كاتب الموضوعرسالة
ايناس
وزير
وزير

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 5:43

لأ يا حسام
لأ يا نورا
لا يا عبد الرحمن
مش نيرفين هية العميل السرى ولوطلعت نيرفين يبقى اسمحوا لى ان اقول لكم انى اخدت بمبة كبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييرة
واكيد حتلاقونى فى المستشفى اسبوع
ههههههههههههههههههههههههههههه
انا بردة لسة مش عارفة مين هوة العميل السرى بس عايزة اسأل سؤال اول واخير
احنا اتكلمنا مع بعض يا حضرة العميل السرى قبل كدة ولا لأ؟؟وممكن يعنى لو سمحت تقولى بدقة رديت على موضوعات ليا ولا لأ
والحالة الاجتماعية بالمرة؟
santa santa santa
من انا
افضل عميل السري
افضل عميل السري
من انا

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 6:53

بصراحه انا مكسوفه اوى منك يا حاتم اخذلتك معلش
بس والله انا حاولت
لكن حسام ونورا طلعوا ناصحين اوى
عرفونى رغم عدم توضيحى لأى حاجه
لكن عرفونى من اسلوبى
معلش بقى غلابه
حسام عمال يدفع لعملائه وبرضه
يعينى كل مره يقول غلط
ولما ربنا يكرمه ويعرف تكون الاجابه اتعرفت
مره من نفسه بقى هيموت على التورته معلش
ونورا كمان اخيرا شغلت الجمجمه
بس على حساب صحبتها
معلش عملتها قبلها
لكن حسام سبقها وكتب
المفروض تديها بقى من التورته يا حسام
بس على اد ما انا محرجه لكن فرحانه
انهم عرفونى يعنى عارفين صديقتهم كويس حتى من غير اى توضيح منى
كفايه انهم عرفونى من الاسلوب
لكن زعلانه يا انوس كده برضه
مش تعرفينى
معلش يا سلمى يا حبيبتى كنت نفسى ابقى القطه باتى
علشان تكسبى التورته
المره الجايه انشاء الله
ومعلش ياعبدالرحمن سبقك حسام
رغم انك اهلكتنى بأسئلتك
صحيح عرفت رتبتى؟
اما انتى يا انوس بلاش تتصدمى كنت نفسى تعرفينى من اسلوبى
بس انا اللى اتصدمت
والله ما خايفه الا منك واللى هتعمليه فيا انا عارفه

انا طبعا (نيرفين)
مبروك عليك التورته يا حسام ولو نسيتنى ومش اديتنى مش هخرجك من باب المنتدى
وانت عارف
يالاااا علشات تلحق تفتح محل
تحط فيه التورته بس
انا متأكده انها هتبقى الوحيده فيه

شكرااااااا
عبد الرحمن
شاويش
شاويش

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 7:15

السلام عليكم مبروك ا حسام باشا
ويا ريت بس مش تنسي اخواتك الحلوين شباب التلاجة
اللى كانوا بطلعوا لك المستخبي فول ومسقعة
انا عايزك بس توريهم الصور بتاعت التورتة وهيه بتتاكل
علشان يندموا على اللى عملوه معاك
وعلى فكرة
الوقتى بس انا ممكن اقول لكم فردة الحذاء كانت لمين
ولا اقول لكم
بلاش
خليها مفأجأة احسن وممكن كمان نعملها مسابقة بعد أذنك يا ادمن حاتم
نورا
عضوه مجلس اداره
نورا

16
انثى عدد الرسائل : 3362

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 7:28

انا بصراحه كان نفسى اخبى فرحتى فى نرفين وحاتم على الاقل لغايه بكره بس مش قادره وكمان مش قادره اخبى فرحتى ان حسام اخيرا قدر يكسب بدل ماهو فاضحنا مع العملاء اللى عمال يجيبهم من جميع انحاء العالم من اول الصين لغايه باتا بس انا عرفت نرفين من ردها على عبد الرحمن اصل هى اللى ردها ممكن يكون كده خصوصا بقه اما قالتله هاستنى رد الالتماس بتاعك بس مش مهم انا وحسام واحد
مبببببببببروك يا حسام
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1869

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 8:12

في البدايه نشكر العضو حسام علي المجهودات المضنيه والمكلفه لمعرفه العميل السري
ولكن يا خساره العميل المره ديه كان اسهل مما تصور ومكنش محتاج لساحر الصين
ولا بتاع المخابرات ولا حتي الكلب لولو اللي اشتراه 0
واحب اقول للعميل السري برافوا انتي حققت الرقم القياسي ودوخت وراك المخابرات
وكويس اني نورا دارت فرحتها
من حقها تزغرت لانها لاقت العميل اللي وقع في وقت اقل منها
برافو نرفين انتي قمتي بمهمتك بنسبه 5% برافووووووووووووووووو

واخيرا بنهني حساااااااااااااااااااااااااام علي الفوز
واعتقد اننا لازم بعد اللي حصل من نرفين ناخد هدنه ونستعيد نشاطنا وبعد كده نبتدي المسابقه من جديد

مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 401f05d082

التورته التانيه لانك نجحت في معرفه العميل السري في وقت قياسي

مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 574585d70f

عدل سابقا من قبل Admin في السبت 1 نوفمبر - 8:50 عدل 2 مرات
https://hatem.123.st
سندريلا
حكمدار
سندريلا

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 8:21

ياااااه شوفتى يانورا انا اول من نبهك على نيرفين صح بس ياخسارة ملحقتيش ولا انا كمان رديت اتسرع واكتبها بس والله انا كنت هكتبها نيرفين من بدرى، يلا مبروك عليك التورتة ياحسام والمفروض تكافأ عملائك عشان المرة دى نصرووك، وعشان تعرفى يانيرفين انا مش بدخل المنتدى كتير صحيح بس صدقينى عرفت اسلوبك لما قريت ردودك النهاردة بس وانا قلت لنورا بس ملحقتش بقى
بالهنا والشفا التورتة ياحساااااااام والف مبروك
سندريلا
نيرفين
سفير ثاني
سفير ثاني
نيرفين

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 9:10

خلاااااص يا سندريلا ماهو قال 5%وانتى جايه تقولى انك عرفتينى بتهدى النفوس اوى...دلوقتى يعدل ويقولك1%مش معقول هيقول صفر تبقى مصيبه ألـ يعنى 5%مش مصيبه ....متشكرين اوى يا حاتم باشا ده انت خلتنى اقل نسبه حسستنى بانى بعانى من تخلف عقلى تصدق...ربنا يخليك ياسيدى....بس انا قلتلك من الاول بلاش انا من اول ألم هقع وانا مش بعرف اغير اسلوبى اصلاااا وعلى اى حال ميقعش الا الشاطر جوزى لما لقانى زعلانه قالى كده ..بيصبرنى...وماااااشى ياحسام انت ونورا انتم السبب فى اللى سمعته ده ..ان ما وريتكم استعدوا بقى للهجوم..ولن انسى لكما هذا الموقف....
ايناس
وزير
وزير
ايناس

8
انثى عدد الرسائل : 2451
تاريخ الميلاد : 01/07/1982

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 13:43

Sad Sad Sad Sad من ساعة ما عرفت مين هوة العميل السرى وانا حالتى ساءت على الاخر!
احنا انضحك علينا يا رجالة واخدت بمبة بجد واللة
وخلا ص رايحة اقعد اسبوع فى المستشفى ومفيش حاجة ممكن تخلينى ابقى كويسة غير انى الاقى حسام باعتلى التورتة كلها تبرد نارى ومعاها من عندة كيلو بسبوسة علشان صحتى ترجع واخف من الصدمة دى على خير قبل رمضان
نورا
عضوه مجلس اداره
نورا

16
انثى عدد الرسائل : 3362

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 17:13

اولا يا جماعه بعيد عن الهزار نرفين بجد عملت الدور كويس جدا وكانت بتهرب بطريقه كويسه من الرد على اغلب الاسئله وفى نفس الوقت كانت ديما موجوده ومش بتغيب بس انا عن نفسى عرفتها من طريقه كلامها اصل مفيش حد ممكن يتفلسف ويقول حكايه الالتماس دى غيرها قال يعنى من منظمه حقوق الانسان وكمان فعلا سندريلا كانت شاكه فيها ونبهتنى
بس انا صحبتى طلعت ندله وماقلتش انها العميل السرى
ثانيا بقه وده الاهم مين اللى قالك يا حاتم انى هادارى فرحتى ده انا ناقص اجيب دى جى واقف على باب
المنتدى مع انى مش انا اللى اخدت التورته بس هو ممكن حد يقولى اللى مجموعه 5%يرورح فين ؟؟
لا ووليد كمان يقولها ما يقع الا الشاطر ممكن تخليه يحجز لك مكان فى فصول محو الاميه بس ياريت تقبل مجموعك مبروووووووووووووك يا حسام وعقبال كل مره
جنه
المشرفه العامه
المشرفه العامه
جنه

7
انثى عدد الرسائل : 5171
تاريخ الميلاد : 17/01/1977

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 19:43

فيه ايه يا بنات براحه علي نرفين شويه هي صحيح صمدت يوم وربع بس بردو عملت اللي عليها
متزعليش مني حبيتي انا جايه اهدي النفوس
هدي
الموضوع المميز
الموضوع المميز
هدي

3
انثى عدد الرسائل : 1726
تاريخ الميلاد : 14/12/1982

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 19:48

بجد يا نرفين مش عارفه اقولك بس انتي عملتي اللي عليك ايه يعني يو م ونص يمكن زنب كل اللي كشفتيهم ومدتهمش فرصه يكملو
علي فكره المخابرات المركزيه كانو طالبين عملاء سريين انا رشحتك ليهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عبد الرحمن
شاويش
شاويش

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أغسطس - 20:03

بصوا بقي بجد حرام اوي اللى انتم بتعملوه ده ولا علشان هيه نيرفين كانت دايما تاخد التورتة بس على فكرة هيه بصراحة مكنتيش بتنسي حد كل المنتدي اكل من التورت بتاعتها والوقتى لما عملت الدور باتقان جاين تشمتوا فيها على فكرة هيه اول عميل سري يسال نفسه ودي كانت نوع من انواع التمويه بس نعمل ايه بقي في طيبة قلبها مش قدرت تلبس الوش الشرير وتغير اسلوبها علشان كده احنا عرفانها المهم براااااااااااااااافووووووووووووووووبجد وجد وايه رأيكم بقي نعمل تصويت على دورها كعميل سري بعد اذنك يا حاتم
حسام
عضو بلاتيني
عضو بلاتيني
حسام

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 20 أغسطس - 0:25

بوصو يا جماعة بجد انا شايف ده افضل مرة لمسابقة من انا وكانت مختلفة عن كل المسابقات اللى فاتت وشايف ان نرفين لم تفشل فى دورالعميل السرى بالعكس العميل السرى هو اللى فشل انه يكون نرفين بمعنى ان نرفين اتعودت تكشف العملاء بتوع حاتم فكان صعب عليها انها تكون المرة ده هى العميل وبصراحة لما بتكون معانا وبتحاول تكشف العميل بتدى للمسابقة روح لان الكل عاوز يلحق قبل ما هى تقول وتكشف العميل وانا شايف ان مكنش ينفع اختيارها لدور العميل وانا قلت للادمن راى ده بعد ما عرفت ان هى العميل وهى ادت الدور كما يجب ان يكون واعتقد انها من جواها مكنتش قابلة تقوم بيه وعموما يا عبد الرحمن محدش شمتان فى نرفين زى ما انت بتقول ولا مسابقة من انا الوش الشرير ده مجرد لعبة مش اكتر اما عن التورتة فبقل ايناس انا معاى تورتين من الادمن زى ما انتو عارفين الاولى انا بهدهالك يا ايناس عشان ده معمولة بسكر مغشوش من بتاع التموين وبالهنا والشفا وسيبك من موضوع المستشفى مش هتلاقى هناك خدمة ورعاية زى هنا ولا تورت والتورتة التانية فانا بدعو كل الاعضاء يتفرجو على انا ونور ا ونرفين واحنا بنقطعها ونا كل منها وكل تورتة وانتو طيبين0000000000حسام
نيرفين
سفير ثاني
سفير ثاني
نيرفين

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: مسابقه من انا 5( العميل نرفين)   مسابقه من انا   5( العميل نرفين) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 20 أغسطس - 10:13

ماشى يا جنه ليكى وقعه يعنى الدور مش هيجى عليكى هيجى برضه ومش هسيبيك وهتشوفى ماااااشى
وانتى يا ست هدى بتتريقى عليا ماشى يا طعمه انتى وهى ..حقك يا هدى ما انتى اخدى 80% لكن انا يعينى Sad Sad Sad بس فيه حاجه مهمه لازم تعرفوها الأدمن كان مدينى 95% بس للأسف رقم 9 بيعلق عنده عيب كى بورد هيعمل ايه يعنى... انا حبيت بس اعرفكم الحقيقه بس محدش يقوله علشان قالى ده سر علشان محدش يضحك على الكى بورد.....سر يا جنه اصلك مش بتسكتى انا عارفاكى...

وربنا يخليك يا حسام على كلامك اما انتى يانورا مش هتكلم بس ياما هتشوفى منى ...
وميرسى ليك يا عبدالرحمن على كلامك الطيب بس احنا كلنا بنلعب ونهزر محدش بيشمت فى حد كلنا اخوات واصدقاء لو حد بيشمت فى حد يبقى بيشمت فى نفسه كله هزار ولعب باب الشكاوى يأكدلك ده (احنا اسره مع بعضيناعلى رأي خالد الصاوى فى الباشا تلميذ) مش كده يا نورا..

مسابقه من انا 5( العميل نرفين)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» مسابقه من 6 ( العميل جنه)
» مسابقه من انا 7 (العميل جنا)
» مسابقه من انا 9 (العميل سهر)
» مسابقه من انا 3 العميل( ملك)
» مسابقه من انا 4 العميل ( هدي)