فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

اعتذار و انسحاب  و  شكر 416132450
فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

اعتذار و انسحاب  و  شكر 416132450
فضفضه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فضفضه موقع عربى متكامل

البوابةالرئيسيةدردشة الاعضاءأحدث الصورالتسجيلدخولطرائف فضفضه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الموت بطعم التفاح الاخضر
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالإثنين 26 أكتوبر - 7:24 من طرف Admin

» لماذا تطلب المراه المساوه
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالثلاثاء 20 أكتوبر - 8:17 من طرف Admin

» لماذ المرأه الموظفه
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:23 من طرف Admin

» قناتي علي اليوتيوب
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:09 من طرف Admin

» دردشه الاعضاء
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 7:46 من طرف Admin

» لعبه كلمه السر
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالسبت 8 أبريل - 5:45 من طرف Admin

» الكاتبه فريده الشوباشي خير دليل علي ان المرأه لا تصاح ان تنال حريتها
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر - 3:19 من طرف Admin

» قانون الخدمه المدنيه الجديد بعد اقرار مجلس النواب
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالجمعة 7 أكتوبر - 20:34 من طرف Admin

» اهم اسباب غرق مركب رشيد شباب عاطل ونساء موظفات
اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر - 4:14 من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سمر - 8530
اعتذار و انسحاب  و  شكر Vote_rcapاعتذار و انسحاب  و  شكر Voting_barاعتذار و انسحاب  و  شكر Vote_lcap 
ابو حنفى - 5968
اعتذار و انسحاب  و  شكر Vote_rcapاعتذار و انسحاب  و  شكر Voting_barاعتذار و انسحاب  و  شكر Vote_lcap 
جنه - 5171
gana - 4139
نورا - 3362
renaad - 2830
ايناس - 2451
البحارمندي - 2113
نيرفين - 1964
Admin - 1869
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 17 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 17 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1612 بتاريخ الأربعاء 13 أكتوبر - 16:40
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

اعتذار و انسحاب و شكر

renaad
ايناس
نورا
gana
sally
نيرفين
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نيرفين
سفير ثاني
سفير ثاني
نيرفين

بطاقة الشخصية
الشعراء:

اعتذار و انسحاب  و  شكر Empty
مُساهمةموضوع: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 1:41

بدايه احب اعتذر لجميع الأعضاء عن انسحابى من المنتدى وبشكرحاتم ان ربنا جعله سبب فى انى اعرف واتشرف بناس زيكم جميله بجد لكن معلش مش هقدر استمر فعلا.......وبقول لــ (مش انا ) انت سبب فى انى اسيب المنتدى لكن انا كنت السبب فى دخولك المنتدى.... طبعا انا عارفه اننا كلنا اخوات وأى مشكله او موقف بيبقى كلنا لازم مشاركه مع بعض بأرائنا لكن انا اخد قراروسامحونى مش هرجع فيه انا عارفه ان فيه ناس هتضايق وعارفه ان فيه ناس مش هتفرق عندها لأننامش نعرف بعض اوى وعارفه ان اللى هيقرى هيسئل وانا هوضح طبعا كل حاجه ومن غير سؤال : اولا انا ياجماعه الحمدلله بعرف ربنا كويس وبتقيه كويس وعلشان ربنا برضه انا وضحت موقف ل مش انا فى التصويت على وجوده او عدمه رغم انى مش مقتنعه بوجوده ولأنى مش بعرف انافق انا مش صوت على وجوده انا وضحت بس وقلت مينفعش ناخد قرار من غير ما نفهم .....فكان الرد من العضو هو انى كتبت موضوع مش يرد عليه بتعليق لاراح كتب موضوع تعرض فيه لمضمون موضوعى واستخدم كلماتى الاخيره فى الموضوع وكأنه بيهاجمنى مش عارفه ليه (موضوعى هو خاطره اموت عشقا ولكن وموضوعه اللى بعدى اللعبه الكبيره)انا اتكلمت فيها على تجمد قلبى وعن الكبرياء شوفوا بقى انتم هو رد قال ايه لا وعدل اكتر من مرتين يعنى ده معناه انه عاوز يرد عليا بس وبسرعه مش مدى نفسه فرصه يجمع افكار ليه.......وقبل كده كتبت قصيده كان تعليقه غريب ومستفذ وعامل تعليقه برضه كموضوع لوحده قلت يمكن فى الاول مش عارف وفهمته التعليق بيكتب ازاى وكان رده لو يفتكر بعض الاعضاء على قصيدتى كيف تعود انه( مش كله مدح مدح لازم نقض حد راجع القصيده دى نحويا حد شاف مش يمكن مسروقه) ده بالله عليكم زوق وقال( خلاص متزعليش انا يشرفنى اكون مصحح لغوى ليكى) انا طبعا مش رديت احتراما لنفسى وللمنتدى بكل ما فيه تمالكت اعصابى جدا وطلبت من الاشراف المسئول الغاء الرد وواجهته بيه وقلت ميصحش كده كان رده على القصيده تانى فى موضوع مستقل برضه (لا برافو مفيش اخطاء املائيه) برضه مش رديت وتكرم حاتم بالغائها هى وخاطره غريبه كتبها .. وبعدين كتب الموضوع الغريب اللى كتبه ده وانا مش هتكلم على موضوعه ده لكن بعدها تم التصويت عليه وطبعا انا غلطه جدااااا ورد عليا وانا مش مقتنعه برده لكن لاتقاء الله نقلت كلامه مش كله لكن المهم فيه واللى استوعبته منه ...فكان رده عليا اللى بيعمله ده علقت على موضوع وبالتحديد موضوع تحب تعيش فين رد على نفس الموضوع وده طبيعى طبعا لكن فى النهايه علق على ردى برضه واللى يغيظ بجد انه مش فاهم ردى صح ورد عليه (انا بوضح المواضيع علشان اللى يحب يشوفها ومش ابقى بفترى عليه دى دلائل) وغيره من الكلام ده والمصيبه انى بوضحله افعاله ومفيش برضه فايده ....وبعدين انا كتبت تعريف بالاحاديث النبويه والقدسيه وكتبت حديث والتانى لقيته بدء يكتب عن الاحاديث القدسيه يعنى ده ايه طيب ما من الاول انت مستنى اكتب فيها مش مهم برضه ده خيروهو صراحه افادنا مشكور...لكن المصيبه بقى انه اتكلم عن حديث عن رب العزه (العز ازارى والكبرياء ردائى من نازعنى فى شئ منهما عذبته)وقال بعد شرح الحديث ماهو اتى :
ذكرت الأخت نيرفين في قصيدة كيف تعود؟ كلمات منافية للمعني الوارد في الحديث القدسي ..

أصدقت بأنك ملكا؟!!
أنا التى صنعتك بعزتى وكبريائى
جعلتك ملكا ولكن باختيارى
مشكور كل من قرأ الموضوع ولم يعلق ........السادة الأعضاء الأفاضل من الممكن أن يكون مرة المعني مر الكرام ولكن يجب الحذر وتوخي الحرمات في الكتابة... مشكورين لحسن الاستماع....بعد 11 يوم من القصيده علق التعليق ده وانا كان بعض الاعضاء نبهونى لكلمه عزتى واوضحت انى اقصد بيها عزه نفسى وان خاننى التعبير .....ياخبر اسود ده خلانى كفرت بالله ونازعته فى احد صفاته استغفر الله العظيم حسبى الله ونعم الوكيل.....الكبرياء عند البشر هو الاحتفاظ بالكرامه والتمسك بها حاشى لله من التعرض بما يخص الالوهيه ....لا كمان بينبهكم ان الموضوع عدى عليكم معلش...انت غلطان بقى المفروض تطلب اهدار دمى ايها الأمير وهاجمته وبينزل اعتذار طبعا غير مقبول منه....انا سيبت المنتدى بسببه مش لذاته طبعاااااااا لاااااااااااااا لكن للغدر انا اكون فى صفك واوضح موقفك للاعضاء وانت تعمل كده لا ويوجه نظركم للكلام ده...ميرسى ليكم كلكم وانا بطلب من حاتم وقف العضويه بتاعتى ......... ربنا يوفقكم جميعا ......واسفه للتطويل .......شكراااااااااااا
sally
مقدم
مقدم
sally

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 4:03

بالرغم من اللى قلتيه دا يانيرفين انا مش معاكى انك تسيبى المنتدى واضح اوى مين اللى صح ومين اللى غلط ومينفعش انك تكونى صح وتسيبى حقك انتى هنا فى المنتدى ليكى اصحابك وفى ناس كتيره بتحبك وانا واحده منهم بيعجبنى كلامك واسلوبك فى المناقشه يبقى مينفعش تمشى ....وبعدين احنا بنقابل شخصيات مستفزه كتيره ومتهيالى بتبقى واضحه للكل والكل بيتجنبها وفى فاصل بنحطه ليه علشان ميتعدهوش مع حد والكلام دا حصل قبل كده فى التصويت اللى فات. فكرى تانى ومستنيه اشوف منك بجد توبيك او رد جديد
we wait u coming soon
gana
الاداري المثالي
الاداري المثالي
gana

15
انثى عدد الرسائل : 4139
تاريخ الميلاد : 01/01/1985

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 4:29

*نيرفين مهما كان اللي حصل معاكي فمينفعش تهربي ......
*انتي معاكي حق انك تزعلي بس مش الحل انك تسيبي المنتدي لان ده اسمه هروب.....
*ممكن تشتكي العضو ده ونلاقي حل مناسب يرضيكي.........
نورا
عضوه مجلس اداره
نورا

16
انثى عدد الرسائل : 3362

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 4:52

انا بصراحه مش عارفه اقول ايه الموقف مش حلو خالص بس انا عايزه اقول لنرفين ان قرار الانسحاب ده مش من حقك احنا اعضاء فى منتدى جميل والعلاقه بينا اظن انها علاقه صداقه تقريبا بين كل الاعضاء حتى اللى مش بيكلموا بعض ومعنى انك تاخدى قرار لوحدك يبقه بتلغى وجود جميع الاعضاء
مفيش حاجه اسمها قرارك لوحدك ارجوا مراجعه انسحابك ولو كنتى مصممه يبقى المفروض تتطلبى التصويت على عضويتك وتتقبلى رائى الاعضاء مهما كان
ايناس
وزير
وزير
ايناس

8
انثى عدد الرسائل : 2451
تاريخ الميلاد : 01/07/1982

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 5:13

لا يا نيرفين انا مش عايزاكى تسيبى المنتدى احنا خلاص بقينا اخوات واصدقاء وبجد انا خلاص اتعودت على وجودك بينا واحنا كلنا بنحبك وانا شخصيا متفهمة لكل ما تكتبية من اراء ولم يصلنى اى معنى غير مقبول لا سمح اللة واكيد بردة كل الاعضاء كدة
علشان خاطرى ماتسيبيش المنتدى وانا عارفة ان انا ليا خاطر عندك
ايناس
renaad
سيناتور
سيناتور
renaad

3
انثى عدد الرسائل : 2830
تاريخ الميلاد : 08/12/1989

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 5:18

نيرفين انا مش معاكى فى قرارك وزى ماقالك نورا انه مش من حقك تاخدى قرارك من نفسك انتى شاركتى بموضوعات كتيره جميله ومش معقول نتنازل عن كل ده بسهوله وانا عن نفسى انا حبيتك اوى من غير مااعرفك شخصيا وسيبى المشكله يحلها الادمن وبلاش تسيبى المنتدى علشان لو وقفتى عضويتك يعنى انتى بتوقفى عضويتك الاعضاء علشان احنا مش عنباشر المنتدى من غيرك ارجعى عن قرارك وصدقنى هنشوف الموضوع ده
لوسى
رائد
رائد
لوسى

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 6:12

نرفييييييييييين انا مش معاكى فى قرارك خالص وده قار خاطىء جدااااااااااااااااااااااا والمفروض ان العضو مش انا هو اللى يخرج ومن غير عودة اما انتى يا حبيبتى فانا بصراحة بحب كل موضوعاتك وردودك بتعجنى جدا ومقدرش اشوفك برة المنتدى والناس كلها اكيد بتوافقنى الراى العضو غلطان جداااااااااا وانا عن نفسى مش قابلة منه اى اعتذار وبشكرك واتمنا من قلبى ترجعى عن قرارك
سمر
سيناتور
سيناتور
سمر

16
انثى عدد الرسائل : 8530

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 6:42

اولا انا عضوة جديده فى هذا المنتدى وموضوعاتى بسيطه او مفيش ليا مواضيع اساسا لكن لى تعليق على موضوع العضوه نرفين والعضو هانى انا قريت موضوعها وقريت انسحابها وقريت اكتر من اعتذار ليه ولكن عايزه اسال هو المنتدى ده هدفه ايه مش ان كل واحد من حقه يقول ما بخاطره ويتلاقى اراء الاخرين وبحريه تامه مهما كان من نقد او مدح وده لاننا كلنا بنعبر عن ما بداخلنا اذا حريه الراى مكفوله اما الاسلوب وطريقه التعبير تختلف من شخص لاخر حسب شخصيته واسلوبه فمن حق نرفين ان تكتب ومن حق د هانى او غيره يعترض ونعلق كلنا فى ايطار يليق بينا وبالنمنتدى والا فانه اسفه سامحونى حياخد شكل تانى انا مثلا علقت قبل كده على شعر لاستاذ حاتم وممكن يكون قله ذوق منى له لانى اول ما قريته عبرت بسرعه شديده عنه ولكن هو مشكور لم يرد على تعليقى السخيف وانا بعتذر له فيا نرفين ويا د هانى من حق كل منا انا يقول رايه ويهاجم ولكن فى ايطار اننا كلنا اخوه ولكى نتقرب من بعض وتذكرى يا نرفين اهم صفات رسول الله صلى الله عليه وسلم التسامح ولنتذكر جميعا اننا يجب ان نكون كلنا صحبه جميله ونتقبل من بعض كل الاراء وحتى الهجوم ولا نذكر الانسحاب ولى تعليق يجب جميعا انا نساعد باقى الاعضاء ونلتمس لهم العذرليكون المنتدى هو بيتنا الاخر والمسامح كريم وارجو منك قبول اعتذار د هانى ولو اننى لى تعليق عليه كان يكفيه اعتذار واحد وكان يكفيكى لفت نظره عن طريق الادمن
ملك
عضو نادي الالف
عضو نادي الالف
ملك

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالأحد 10 أغسطس - 6:51

*انا مع كل الاراء اللي اتقالت وبرفض ان نيرفين تسيب المنتدي .
nourhan
ملازم اول
ملازم اول
nourhan

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار و انسحاب و شكر   اعتذار و انسحاب  و  شكر Icon_minitimeالخميس 14 أغسطس - 4:13

يعنى ايه اصلا تنسحبى من المنتدى وانتى اكتر عضوة مطلوبة فيه
بمواضيعك وردودك على الاعضاء طبعا انا برفض دة جداااا
وسورى انى ردى جه متاخر لان ماما والله كانت عاملة عملية ودى ظروف خارجة عن ارادتى
نيرفين اوعى تفكرى فى حاجة زى كدة تانى اللى يستقصدك فى حاجة تجاهليه واظن الادمن اخدلك حقك
ودة يرجع لمعزتك عندنا كلنا ويارب تبقى معانا عالطول و د هانى ربنا يسامحه بقى اللى عمل الانقلاب دة فى المنتدى
بالذات ان كل اللى فيه بيحترموا بعض جدا حتى فى الردود وانا مش معاكى فى الانسحاب خالص
nourhan

اعتذار و انسحاب و شكر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انسحاب
» ظاهره انسحاب المشرفين من منتدي فضفضه؟؟؟؟؟
» وزير الري ينفى انسحاب مصر من اتفاقية حوض النيل
» حزب النور": انسحاب أعضاء من "التأسيسية" شفوى ولن نتنازل عن الشريعة
» اعتذار