فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

حب محكوم عليه بالاعدام 416132450
فضفضه
ارجو من زوارنا الكرام التسجيل في منتدي فضفضه

حب محكوم عليه بالاعدام 416132450
فضفضه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فضفضه موقع عربى متكامل

البوابةالرئيسيةدردشة الاعضاءأحدث الصورالتسجيلدخولطرائف فضفضه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الموت بطعم التفاح الاخضر
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالإثنين 26 أكتوبر - 7:24 من طرف Admin

» لماذا تطلب المراه المساوه
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 20 أكتوبر - 8:17 من طرف Admin

» لماذ المرأه الموظفه
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:23 من طرف Admin

» قناتي علي اليوتيوب
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 8:09 من طرف Admin

» دردشه الاعضاء
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 14 أكتوبر - 7:46 من طرف Admin

» لعبه كلمه السر
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالسبت 8 أبريل - 5:45 من طرف Admin

» الكاتبه فريده الشوباشي خير دليل علي ان المرأه لا تصاح ان تنال حريتها
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر - 3:19 من طرف Admin

» قانون الخدمه المدنيه الجديد بعد اقرار مجلس النواب
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالجمعة 7 أكتوبر - 20:34 من طرف Admin

» اهم اسباب غرق مركب رشيد شباب عاطل ونساء موظفات
حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر - 4:14 من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
سمر - 8530
حب محكوم عليه بالاعدام Vote_rcapحب محكوم عليه بالاعدام Voting_barحب محكوم عليه بالاعدام Vote_lcap 
ابو حنفى - 5968
حب محكوم عليه بالاعدام Vote_rcapحب محكوم عليه بالاعدام Voting_barحب محكوم عليه بالاعدام Vote_lcap 
جنه - 5171
gana - 4139
نورا - 3362
renaad - 2830
ايناس - 2451
البحارمندي - 2113
نيرفين - 1964
Admin - 1869
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 105 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 105 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1612 بتاريخ الأربعاء 13 أكتوبر - 16:40
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

حب محكوم عليه بالاعدام

نيرفين
هدي
مازن
حسام
Admin
سندريلا
ساندي
رنا
nourhan
13 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nourhan
ملازم اول
ملازم اول
nourhan

حب محكوم عليه بالاعدام Empty
مُساهمةموضوع: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو - 20:09

فى بداية الموضوع انا مش عارفة ابدا منين بس محتاجة لرايكم معايا هو الموضوع انى اتعرفت على انسان من على الموبايل وكان الرقم غلط بس علق معاه وابتدى انه يتصل بيا يوم بعد يوم وبصراحة فى حاجات كتير شدتنى ليه بالرغم من انى لا شوفته ولا اعرفه كان تعارف من خلال التليفون فقط وفضلنا على الحال دة 3 شهور لحد ما عرفت انه معايا فى المعهد بتاعى فا شفته فى المعهد بس دة بعد 3 شهور يعنى بمعنى اصح كنت حبيته جداااااااااااا انا مش قادرة اوصف مدى حبى ليه المهم اكتشفت بعد فترة كمان انه مسيحى ومش عارفة دة بيحصل ولا دة حصل معايا انا بس وانا عارفة ان الارتباط من التليفون كان اكبر غلطة بس اللى حصل كل اللى انا عايزة اعرفه ابعد ازاى حاولت بس بيرجع يتصل ويقولى محتاجلك معايا مش تبعدى عنى انا فى الاول كنت خايف اقولك علشان مش تبعدى عنى بجد مش عارفة اعمل ايه مع انى عارفة انه فعلا حب محكوم عليه بالاعدام بس عرفت دة متاخر قوى انا عارفة انى غلطانة من الاول بس خلاص اعمل ايه قولتله نفضل اصحاب بالرغم انى عارفة ان الحب عمره ما يتحول لصداقة بس اعمل ايه لازم اقوله كدة بجد نفسى حد يقولى اعمل ايه محتاجة لرايكم قوى اريد الاهتمام بالموضوع لانه والله موضوع حقيقى فعلا مش تاليف nourhan
رنا
لواء
لواء
رنا

3
انثى عدد الرسائل : 1180

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو - 20:19

فعلا نورهان اني حب بالشكل ده محكوم عليه بالاعدام
وكمان اتبني علي خطاء
فلازم تبعدي تماما عن الانسان ده
لانه مستحيل انكم تكونو اصدقاء
لاني الحب عمره ما بيتقلب لصداقه
ساندي
عضوه مجلس اداره
ساندي

3
انثى عدد الرسائل : 609

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو - 20:21

انا من راي رنا اني حب زي ده محكوم عليه بالفشل
والمفروض انك تبعدي عنه تماما
لاني انسان زي ده كدب عليكي وفي اهم حاجه
متعرفيش ممكن يجدب عليكي في ايه تاني
سندريلا
حكمدار
سندريلا

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو - 21:44

نورهان انتى فى الاول اخترتى غلط مينفعش انكى تحبى عن طريق التليفون ازاى تحبى انسان مشفتهوش ولا شوفتى بعنيكى ازاى بيتعامل مع الناس, عامة الحب اكبر من انه يتولد من مجرد تليفون او شات او صورة الحب اكبر من كدة بكتير اللى انتى فى ده مش حب حولى تنسيه وافتكرى انه محرم عليكى , عارفه انه صعب بس كونى قويه واتحملى نتيجة الاخطاء
سندريلا
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 1869

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 24 يونيو - 21:54

موضوعك نورهان يمكن يكون متشابه مع موضوع كتبه صديقنا عادل
بس الاختلاف انه لما كلم النت ديه كان عارفها وشافها
وكمان هو مسلم زيها
بس مشكلتك صعبه يا نورهان وتجربه محكوم عليها بالفشل الزريع
ومش محتاجه انك تخدي راي حد
لاني ما بني علي باطل فهو باطل الموضوع هنا ملوش دعوه بالعواطف
لانه دخل في ايطار ديني
https://hatem.123.st
حسام
عضو بلاتيني
عضو بلاتيني
حسام

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 25 يونيو - 2:23

بصراحة انا مقدر مشاعرك الفياضة ورغبتك فى استمرار العلاقة وسبق انى رديت على المشكلة اللى كان اتكلم عنهاالاخ عادل وان صديق ليه معوق بيحب فتاة وخايف يقولها انه معوق وكان من ضمن ردى انه ما يخفش ولا حاجة من الموضوع ده لان لوفيه حب حقيقى موضوع اعاقته مش هيكون سبب ان البنوتة الامورة اللى مرتبط بيها هتسيبه لان الحب اعمى وقلتله بدليل ان بعض البنات المسلمات بتحب بعض الشباب المسيحى زى حضرتك كدة بتسيب كل الشباب وتروح تحب فى شاب مسيحى وده شىء انا شوفته بعينى ومش انتى بس اللى عملتى كدة بنات كتيرة غيرك اغضبت الله اشد غضب لانهم مشيو ورا عواطفهم وخسروا كل حاجة بسبب الحب المسيحى ده فمقدرش اقولك غير شىء واحد فى النهاية ان طاعة الله ورسوله واسلامك فى كفة وحبك المسيحى والشيطان فى كفة تانية وعقلك فى راسك تعرفى خلاصك00000000000حسااااااااااااااااام
مازن
افضل مقطع فيديو
افضل مقطع فيديو
مازن

4
ذكر عدد الرسائل : 933
تاريخ الميلاد : 08/07/1983

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالإثنين 30 يونيو - 21:24

موضوعك نورهان
حصل مع صديقه ليه في الجامعه
بس للاسف كانت علي علم انه مسيحي
ورغم كده استمرت في علاقتها بيه
رغم النصايح من كل الشله
لاني فعلا حب مستحيل
هدي
الموضوع المميز
الموضوع المميز
هدي

3
انثى عدد الرسائل : 1726
تاريخ الميلاد : 14/12/1982

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأحد 6 يوليو - 7:08

حب زي ده محكوم عليه بالاعدام
لانه صعب مجرد التفكير فيه
نيرفين
سفير ثاني
سفير ثاني
نيرفين

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالسبت 19 يوليو - 22:23

انا مش هقولك غلط ومش غلط لانه حصل وخلاص وانتى ادرجتى وقلتى انه غلط. المهم ان حبك لدينك اللى هو دين الحق وحبك لنفسك واحترامك ليها ولاهلك انا متأكده ان همادول اللى هيخلوكى تبعدى عنه .فيه حاجه مهمه نور تثبتلك انه مشاعره ليكى لو كانت صادقه فهى وقتيه القرأن قالك(ولن ترضى عنك اليهود ولا النصارى حتى تتبع ملتهم)المسيحى اشد تمسكا بدينه ودايما المسيحين بيتمسكنوا للمسلمين وبعد كده بيظهرا على حقيقتهم اوعى تنخدعى بكلامه .يمكن يكون صادق لكن حتى لو كده هو عارف ان الموضوع فااااشل تجربه وتعدى واحساس هو عارف نهايته يانور لو عقلك صورليكى انه ممكن يسلم علشانك اوعى تصدقى وساوس شيطان علشان تستمرى فى الموضوع . وفى النهايه عاوزة انبهك لحاجه مهمه قلتى انه مش رضى يقولك خاف انك ترفضى يعنى خدعك لو مش عارفه تبعديه عنك استخدمى نقطه خداعه ليكى دى فى انها افقدتك الثقه فيه. وانا واثقه فيكى جداا انك هتقدرى تبعدى عنه واسهل مما كنتى متصوره لانك امتلكتى القدره انك تحكى الموضوع ده علشان محتاجه حد يزود قدرتك ... ربنا معاكى ويحميكى ويرزقك بالحب اللى يمحى الوهم ده من حياتك بس يارب الحب المنتظر يكون صاحبه عسول زيك كده.
sara
عسكري
sara

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالثلاثاء 22 يوليو - 5:05

دة مش حب ازاى يعنى واحدة تحب واحد من غير ماتشوفة ولا تعرف دينة ولا دراستوا امال تعرف عغنوا اية اللى بيحبوا بعض دول بيبقوا قدام بعض كتاب مفتوح دة مش حب من الاول وبعدين الموضوع مالهوش الا حل واحد البعد خالص ولا اصحاب ولا احباب ابعدى لانوا محرم عليكى ومتزعليش من كلامى
gana
الاداري المثالي
الاداري المثالي
gana

15
انثى عدد الرسائل : 4139
تاريخ الميلاد : 01/01/1985

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 6 أغسطس - 3:19

*مفيش فيها راي يانورهان لان ارتباطك بيه حرام ,لازم تبعدي فورا............
*ربنا معاكي...................
نورا
عضوه مجلس اداره
نورا

16
انثى عدد الرسائل : 3362

بطاقة الشخصية
الشعراء:

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 6 أغسطس - 12:29

انا شايفه يا جماعه انكوا كبرتوا الموضوع اوى وقلبتوا صراع طائفى المشكله انه فى سبب قوى معاه العلاقه دى لازم تنتهى مش مهم بقه السبب ده ايه وبعدين هى قالت انها ماكنتش تعرف انه مش مسلم يعنى بلاش نحملها ذنب ونكلمها عن انها هاتخسر دينها والكلام الكبير ده هى معترفه ان الموضوع كده خلاص مش هاينفع بس المهم انا عايزه اقولك ان فى حاجات بنقابلها فى حياتنا وبنتمى نكملها بس ملناش فيها نصيب وحبك ده كده ملكيش فى نصيب واوعى تفكرى انك تعندى نصيبك يا نورهان
مش أنا
عسكري

ذكر عدد الرسائل : 39

مُساهمةموضوع: رد: حب محكوم عليه بالاعدام   حب محكوم عليه بالاعدام Icon_minitimeالأربعاء 6 أغسطس - 14:30

السلام عليكم بجد حكاية تحير بس على فكرة المفروض يعني انى لما بتعرف على حد لو مرة لازم اعرف عنه حاجات كتير علشان اقدر اتعامل معاه وكمان ده مش بين ولد وبنت بس بس الولاد وبعضها والبنات وبعضها لان كل دين وله مذهبه عموما بجد بجد ارجعي للدين لو عايزة الموضوع يكمل على خير ولو هو حبك زي ما بتحبيه هيعمل اللى ربنا عايزه في الاخر ..........المهم بلاش تطويح يا اه يا لا
يا ابيض يا اسود................

حب محكوم عليه بالاعدام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حالنا اليوم هل كان الرسول صلى الله عليه وسلم يعلم ماسنكون عليه؟
» رساله مبارك الاخيره قبل الحكم بالاعدام
» الحكم بالاعدام على هشام طلعت مصطفى والسكري في قضية مقتل سوزان تميم
» الحكم بالاعدام لقاتل أبنة ليلى غفران .. وجلسة خاصة للنطق بالحكم 30 يونيو المقبل
» قصه شيث عليه السلام